COMUNA
MATEEȘTI
QR Code
Vezi pe mobil
Atribuțiile serviciului Achiziții constau în:

(1) soluționarea adreselor și petițiilor care sunt repartizate de către șeful ierarhic;
(2) participarea la licitațiile organizate de către Primărie întocmind documentațiile prevăzute de legislația în vigoare;
(3) elaborarea contractelor ce se încheie în urma adjudecării licitațiilor la care a participat;
(4) asigurarea prelucrării, analizării în cadrul serviciului a unor acte normative, documentare juridică, articole, alte lucrări în vederea pregătirii profesionale de specialitate;
(5) elaborarea programului anual al achizițiilor publice, pe baza necesităților și priorităților comunicate de celelalte compartimente din cadrul primăriei;
(6) elaborarea sau dupa caz coordonarea activității de elaborare a documentației de atribuire , ori în cazul organizării unui concurs de soluții, a documentației de concurs;
(7) îndeplinirea obligațiilor referitoare la publicitate, astfel cum sunt acestea prevăzute în legislație;
(8) aplicarea și finalizarea procedurilor de atribuire;
(9) constituirea și păstrarea dosarului de achiziție publică.

Actualizăm această pagină. Aceasta va fi disponibilă în cel mai scurt timp. Vă mulțumim de înțelegere!

Administrativ
AVIZIER ELECTRONIC
Administrativ
DOCUMENTE RECENTE
Religie
CALENDAR ORTODOX

Ieri, 15 iulie, am sărbătorit:

  • Sfinții Chiric și Iulita

Astăzi, 16 iulie, sărbătorim:

  • Sfântul Atinoghen

Mâine, 17 iulie, vom sărbători:

  • Sfânta Marina

Poimâine, 18 iulie, vom sărbători:

  • Sfântul Emilian de la Durostor
  • Sfântul Cuvios Pamvo
Ultima actualizare:
15:04 | 3.07.2025
Distribuie:
COMUNA
MATEEȘTI
© 2025 Primăria Mateești, jud. Vâlcea. Toate drepturile rezervate.